Mls_mls02 Ince canım benimde var ama doktorun dediğine göre normal miş karnın yukarı doğru çıkıyor ve bebek büyüyor ondan dedi bana
Eliiiiiiffff Ince canım bende 22 haftalığım bende de oluyor ara da karnım da garip bi ağrı rahim büyüyor bebek büyüyor bağlar geriliyor normal korkma aklına kötü şeyler getirme ☺️