Esra-2010 Merhabalar kızlar. 19 haftalığım geçen hafta bebeğimi hissettim. Hissettiğim günden beri de hergün hissediyordum. Dün ve bugün hiç hissedemedim. Normal mi acaba aynı durumu yaşayan var mı
Bireylulmasali Esra-2010 normal canım doktorum 28.haftaya kadar uzun süre hissetmezsen bile korkma demişti.25. Haftadayım hala bir gün hissedip iki gün hissetmediğim günler oluyor endişe etme 🥰
Sermec27 Esra-2010 normal 25 haftaya kadar düzensiz olur hareketler mesela ben 17+6 haftalık hamıleyım ikinci gebeliğim 15 ten beri cok minik hissetmemeye başladım mesela dünden beri sanki yok gibi hareketler öyle oluyor bu haftalarda
mommysweet Esra-2010 bende dün ve ondan önceki gün hissetmiştim sırt üstü yatınca ama bugün hissetmedim akşam sırt üstü yatıcam yine bakalım
Haticeyuce31 Esra-2010 bu aralarda norml canim arada hissetmemek düzensiz olur bende 16+2dw hissettim o günden belli hergun hissediyorum hatta şu an bu mesajı yazarken bile pıt pıt vuruyor 17+3uz bizde ikinci gebeligim oglumdada öyleydi 20 21 e kadar ara ara düzensiz olur sonra alla gor bak tekmeleri
Esra-2010 Bireylulmasali çok çok teşekkür ederim🙏🏻 Hemen endişeleniyorum maalesef içimi rahatlattınız🌸
Esra-2010 Sermec27 ilk olunca tecrübesizlik birazda evham malum. Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız🌸
Bireylulmasali Esra-2010 Allah korusun ama çok endişe edersen sağlık ocağına gidip kalp atışını dinleyebilirsin için rahatlar ☺️
Sermec27 Esra-2010 o evham bende de var bir de 2 kaybım olunca rabbim bize bağışlasın inşallah evlatlarımızı 🤲
Esra-2010 Sermec27 aminn sağlıkla inşallah🤲🏻 bebeğinizi kucağınıza aldığınızda hepsini unutursunuz Allah’ın izniyle😇
Bireylulmasali Esra-2010 rica ederim canım bağlı olduğun sağlık ocağına istediğin zaman gidebilirsin sürekli doktora gidip muayene parası vermeye gerek yok 😂😂
34_21_23 Esra-2010 evet normal bende 21 oldum bazen pıt pıt sürekli hissediyorum bazı gün hiç hissetmiyorum bebek konum değiştirince hissedilmiyor normal yani 😊
Eliiiiiiffff Esra-2010 ben de 22 haftalık hamileyim böyle iş yaptığım da ayakta olduğum da hissetmiyorum doktorum da 30 a kadar hareket halindeyken hissetmemen normal demişti belki öyle bişeydir. Çikolata yiyip su içip soluna yat canım doktorum öyle demişti ☺️
Esra-2010 Eliiiiiiffff soluma yattım karnımı sevdim minicik bi pıtırdı geldi çok şükür😇 çok teşekkür ederim☺