Busukermit size bir çay karışımı tavsiyem olucak bizim kızlar hep doğumlarında yanında bulundur du 6 doğum gazsız anneler gazsız bebekler😂 darısı başıma😂 çekilmemiş kimyon,rezene, anason. Üçünü eşit karıştırın kaynamış suya bikaç kaşık koyup 10 dk demleyip süzün( yada french press daha mantıklı). Doktor sıvı almaya başlayabilirsin dediğinde çayı tüketebilirsiniz günde 2 fincan inanın çok iyi geliyor