Bende 9+6 dayım. En başından beri iyi geçti şükür, bulantım ara ara ve hafif oluyor. Cinsiyet bende de merak konusu, ben biraz tez canlıyım şimdiye kadar bir tane 10 lu unisex hastane çıkışı aldım, bir de anne bebek bakım çantası aldım. Bu ay ateş ölçerini almayı planlıyorum, ağustosa var Allah nasip ederse yavaş yavaş almayı istiyoruz herşeyi.