Snglkya Helin123 ben metrolife de yapacam bugün sordum haftaya doğum sezeryan sağlık sigortası varsa 1850 sağlık sigortası yoksa 2500
alenrenas1 Helin123 klinikte kontrolle gidiyordum lotusun ameliyathanesini kullanıyordu gecen hafta yaptım 6000 tl ödedim
Helin123 Snglkya doktorunuz kim . Bende bugün sordum sağlık sigortası da var dedim. 2300 dediler. Bir günde fazladan yatmam lazım 2500
Hypatia Helin123 benim de Kadir Yaman.normal olursa lotus,sezeryanda farketmez dedi bize hastane sorduğumuzda.ücret te 2000 civarı şu an dedi.sezeryansa 500 daha koyun dedi.kalakaldık öyle😃 ama 6000 i görünce şok oldum
Helin123 Hypatia yarın metrolife da olacaz Allahın izniyle. Deneyip öğrenecez fiyatı 😅 ben kadir yamana sormadım hastaneyi aradım onlarda 2500 dediler ama iki gün yatış olacak bizimki
alenrenas1 Hypatia bizde doktorumuZa son aya kadar hiç sormadık prof oldugu için yüksek bir fiyat bekliyorduk ama yinede bu kadar beklemiyorduk 😂
Hypatia Helin123 yarın mı doğum😳😳 allahım yardımcınız olsun kolayca geçsin inşallah herşey,sağlıkla kucağınıza alın😊😊🙏
Helin123 Snglkya sezaryan için de 2300 dediler zaten. Benimde ilk gebelik. Doktordan doktora fark ediyor demekki . Yatış ile beraber 2500 oluyor
Helin123 Hypatia amin . Çok teşekkür ederim ☺️ . Allah hepimizin doğumunu en kolay şekilde geçirmeyi nasip eder inşallah