23 haftalik hamileyim bebegimde barsak parlamasi goruldu 20 haftalikken detayli usg girdim gercekten parlaklik varmis 25 haziranda kontrole gidecegim buyume kuculme varmi diye barsak parlamasi down sendromunun bir belirtisi ve ben tarama testlerinin hicbirini yaptirmadim kendi rizamla yaptirsam kesin birsey soyliycekti doktorlar basina boyle bisey gelen varmi cocuklariniz nasil dogdu iyiler mi kafam durcak dusunmekten moralim cok bozuk