Naile_1234 37+1 bugun kontrol amaçlı geldım ama sancım cıktıgı ıcın acıl sezeryana alınıyorum dua edın kızlar ne olur bebegım ınsllh kuveze gırmez dıye
Minnaki_beklerken Naile_1234 insallah bebegin de sen de saglikla birbirinize kavusursunuz dogum sonrasi 🤗 uzulmeyin stres yapmayin burada bircok kisi okudum 35-36 da dogum yapip hic sorun yasamayan. Allah muhafaza kuvez durumu olursa da kisa surer Allah in izniyle korkmayin 🥰
bebisini-bekliyor Naile_1234 Allah yardımcın olsun bebişte sende saglıkla birbirinize kavusun insallah
magnolia_ Naile_1234 girmez kuzum hayırlısıyla gir cık işallah ayrıca kuvez kötü bir şey değil merak etme bebeğin sağlıcakla kucağında sadece dakikalar sonda 🙏