portakalcice öyle düşünmeyin inşallah sağlıklı gebeliktir, 9 ayı da sağlıkla geçirirsiniz Allahın izniyle. Sibel hanımın özel muayenesi var mı peki? Evet bir çok doktor maalesef kimyasalı önemsemiyor, gelişememiş deyip geçiyorlar. Allah hayırlı haberler almayı nasilp etsin inşallah. Erkek doktor alttan muayene edecekse üzerinize örtü örttürüyor zaten. Benim üniversitede çekilen karın emarında sol tüpte kist var denmişti. Hüsnü bey karnımdan baktığında onun kist değim myom oluşacağını, myomun kendine yer hazırldığını söyledi. Ben de kist var demişlerdi dedim ama hayır myom kendine yer hazırlıyor, oluşmadan gebelik elde etmemiz gerekiyor diye düzeltti. Yani ben tecrübesinden memnun kaldım açıkçası ama yine de başka doktorlara görünmekte fayda olduğunu düşünüyorum. şu an hamile değilim kısmet olur da hamile kalırsam o zaman tek doktorda devam etmeyi planlıyorum.