Merhabalar gerçekten şu an kaç haftalık olgumu bilmiyroum çünkü adetle hamile kalmadım ben ve ikinci gebeliğim gittiğim doktora göre 40 hafta bişey sağlık ocağına gire 41 hafta geçen hafta başka bı doktora gittim 38 falan dedi ne yapayım bilmiyroum dün gece karnım ha bire sertleşti gittikçe. Sırtım ağrıdı gelecek bu aksam insllah dedim banyo yaptım son başlıklarını yaptım dua okuyup yattim ve sancım geçti bu sabhata arada nadir az az karnım sertleşiyor okadr gelsede rahatlasam gercekten karın altim rahmim okdr agriyorki hani aksamlri çok kötü oluyroum yuruyemiyorum benim gibi olup ne zman doğum yaptıniz kesinliklede kaza bela olmasa normal olacak hani çok zor durumda kalmasam sezaryan hiç düşünmüyorum rabbim isteyen herkese nasip eder hamile olanlarda sağlıklı bir şekilde kucağıniza verir insllah