Kızlar benm ilk doğumum geneldi çok kötü geçti ilk saatleri o yüzden bunda spinal yaptırcam bide devlette olacak malatya devlet hastanesi o gün için tavsiyeleriniz neler mesele ne yapmalıyım ne yapmamalıyım bide ne gibi sorunlar çıkacak önüme bide çok ağrılı geçiyor mu bütün görüşlerinizi bekliyorum