İki doktora aynı anda gebelik takibine gidiyorum ben iki doktorda üstüne basa basa yaptırmamı söyledi ve risklerini anlattı bende 1. Dozu yaptırdım yarında 2. dozu yaptırıcam. Hiçbir sıkıntı ve rahatsızlık yaşamadım bence doktorunuza ve ebelere danışın.