Estati ayy o etraftakileri sakın dinlemeyin çok biliyorlar her şeyi. Düzenli olarak veteriner kontrolündeyse ve aşılarını düzenli oluyorsa hiçbir sıkıntı yok. Ben veterinerime ekstra dikkat etmem gereken bir şey var mı diye sorduğumda; zaten düzenli aşılarını oluyor, başka tek yapmaman gereken şey dışkısını ağzına atıp çiğneme dedi 😂