Haticr55ari_ Goguslerde ve karinda catlamalariniz oldu mu annisler 14+1 deyim biraz catlakliklar olusmaya baslamis ve ne onerirsiniz🤷🌺🤗
mombursamom Haticr55ari_ hindistan cevizi yagi. Hergun yatmadan once surun. Yda 2 kere sbah aksam olrk tekrarlayn.
Mdnyldz Haticr55ari_ 20+5 im henüz çatlağım oluşmadı ( çok şükür 🤲🏻☺️) . İnsallah oluşmaz ya da ufak tefek çatlaklarla atlatırım. Ben düzenli olamamakla beraber. Ayda yılda bir aklıma gelirse kantaron yağı kullanıyorum o kadar
Duygu3437 Haticr55ari_ sadece gögüslerim çatladı başka bir yerimde çatlak yokk 🤭😂 bçok küçüktü gögüslerim belki ondandır
34_21_23 Haticr55ari_ benim göğüslerim 80 di. herhalde şimdi 100 olmuştır. Böyle birşey görmedim ve bikerede alt kısımların çatladığını farkettim 14. Haftada. 20. Haftadayım hala büyüyor sonunu süt dolunca ki halini merak ediyorum 🙊
Haticr55ari_ Mdnyldz ya cok guzel 🤗sanirim ani kilo alindigi icin oluyor bende 🤔insallah sizde ufak tefeklerle yada hic olmadan atlatirsiniz🌺
Haticr55ari_ 34_21_23 benimde kucuktu ama rahatsizlik duyuyorum suan cok 😔normalmi acaba dediginz gibi. İleryn haftalarda nolur bilemiyorum kendimi🤔💁😃😃