Hatice_klck benim de 2 gün üst üste 15 çııkmıştı hemen o hafta doktora gittim. Bi haftalık tansiyon takibini yaptık çok şükür daha da yükselmedi ama yüksek tansiyon gebelikte dikkate alınması gereken bi durum. Doktorunla iletişim halindeysem hemen yazmalısın. Geçmiş olsun🙏🏻