Damla6606 Meraba kızlar ne durumdasınız biz 25+3 günlügüz ara ara kasık agrım oluyo bel agrım gece cok oluyo ve hiç bi iş yapasım gelmiyo sabah mide bulantım oluyo sizler nasılsınız 😊🤰🐣
elif0690 Damla6606 Biz de 26+4 haftalığız..Çalışıyorum ve artık zorlanmaya başladım..Bel ağrım akşamları çok oluyor..Sanırım gün içindeki yorgunluktan kaynaklı..Onun dışında tabi yavaştan ağrlaştım..Günlük bazı hareketler de yoruyor beni..Ama o kadar da olacak artık..
Damla6606 elif0690 allah kolaylık versin canım hem çalışıp hem hamile olmak zordur tabi ben evde oldugum halde halim kalmıyo aksama kadar