eylusko merhaba arkadaşlar. 5+4 olduk. ama benim ishal problemim var. gün de 1 kere sabahları yapıyorum ama sıvı oluyor? normal mi sizde bu durumu yaşadınız mi ?
bus91 eylusko evet canım bende öyleydım bıldıgın su gıbıydı afedersın bol su iç duzelıyor merak etme ama suyunu ihmal etme sonra demire başlayınca kabız oluyorsun 🙈
eylusko bus91 cevabin icin tesekkur ederim :) bi kaç yazı okudum ishal den değil kabız olmaktan korkun diye :) ama ilk defa yaşadığım şeyler olunca insan herşeyin biraz üzerine titriyor