Gzmmmmmm aç gidiliyor önce açlık için kan alıyorlar daha sonra bana 100 ml içecek içirmişlerdi 4 saat boyunca her saat başı kan almşlardi kesin olarak şeker varmı insülin kullnma gereklimi yada diyetle düzelir mi diye 4 saat boyunca kan aldılar nyseki diyetle hallettik