Elvinn Bugün doktor kontrolüm vardı 10+3 haftalık hamileyim doktor bi çıkıntı var gibi dedi ama şimdiden belli olur mu daha çok erken değil mi kızlar.
esraizmirli Elvinn belli oluyor canım ben oğlumu 10. Haftada öğrendim😂 erkek daha çabuk belli oluyor yani benim doktorum yanılmadı en azından
Cansel54 esraizmirli https://imgyukle.com/i/HGyiZY https://imgyukle.com/i/HGypcv https://imgyukle.com/i/HGyhpq https://imgyukle.com/i/HGyBJ0 banada tahminde bulunur musunuz lütfen 11 haftalığız da 🧸👼🏽
Elvinn esraizmirli bana biraz küçük gibi geliyo da bide ilk çocuğumda erkek sanırım çıkıntı deyince biraz şok oldum ☺️☺️
esraizmirli Elvinn tabi canım belki değişiklik gösterir doktor yanılmışta olabilir Allah hayırlısını nasip etsin inşallah 🥰