oykuduru21 Dün şeker yüklemesi sonucu gebelik şekerim çıktı, bugün dahiliye doktorum günde 7 kez şeker ölçümü yapmamı söyledi nasıl yapıyorsunuz kahvaltıdan önce, 2 saat sonra öğlen yemeğinden önce, 2 saat sonra akşam yemeğinden önce, 2 saat sonra şeklinde mi
June oykuduru21 Ben uyanınca açlık şekeri ölçüyodum. Sonra da kahvaltı, öğlen yemeği ve akşam yemeği ardından 1 saat sonra ölçüm yapıyodum. Normal şeker hastalığı olanlar 2 saat sonra ölçüm yapar ama gebeler için 1 saat sonrası önemli demişti dahiliye doktoru. Günde 4 kez ölçmek yeterli demişti.
ssnnmmm oykuduru21 ben sabah açken kahvaltıdan 1 saat ve 2 saat sonra bide akşam yemeğinden önce ve sonra ölçüyorum
babyneseli oykuduru21 üst sınır için benim doktorum da 125-130u geçmesin dedi, 1 saat sonra ölçülmesi gerektiğini söyledi ki normali de gebelerde 1 saat netten de araştırabilirsiniz
June oykuduru21 Tekrar sorun doktorunuza yanlış yönlendirmek istemem ama ben bu şekilde ölçüm yaptım hep. Üst sınır da 140 demişti bana tokluk için.
oykuduru21 babyneseli en iyisi 1. Saati ve 2. Saati ölçeyim 2 gün sonra kontrolde tekrar konuşayım 😶 teşekkür ederim 🙏🏼
Neslihan1903 oykuduru21 kardeşim bak şöyle bir şeyde söylemiş olabilir 1. Saati ve 2. Saati istemiş olabilir sen garantiye al hem 1 hem 1. Saati ölç gidince sorarsın takılma
oykuduru21 Neslihan1903 evet en mantıklısı öyle yapayım zaten 2 gün sonra gidicem tekrar teyitleşirim çok teşekkür ederim😊
MltmMt Şeker yüklemesinin bile ölçümü 1 saat sonra yapıyorlar. Gebelerde bende 1 saat diye biliyorum benimde yüklemede yüksek çıktı değerim. 1 saat sonra ölçüm yapmamı istedi doktorum benden