Balum Nasilsiniz kizlar ben subat adet gunumu bekliyorum asilama baslicam gonalf ile 3 uncu gunu igneler siz ne durumdasiniz !!!
Betulmtn Balum Allah hayırlı sonuçlar versin 🤲 öncesinde klomen catlatma iğnesi tedavisi denediniz mi peki
Sivasss Balum bende tüp bebek adeti bekliyorum transfer olmak için 😊 Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın
Ftmgl12 3 defa femara ve çatlatma iğnesi kullandım amagebelik olmadı hsg de çekildim oda normal eşimdede sorun yok değerler gayet iyi. Aşılama da tutma oranımız bu duruma göre yüksek mi olur acaba
Balum Ftmgl12 asilamada tupler kapali degilse esinin sperm sayisi iyi ise tutma sansin yuksek tabi sonra takdir