Kızlar selam. İki gündür hastanede serum ve iğne yiyorum bugun de son iğnem vardı yapıldı. İdrarda enfeksiyon varmış. Kadın doğum doktorum verdi ilaçları ama insan gene de bebiş olunca korkuyormuş antibiyotik kullanan var mı bir sorun oldu mu 10 haftalık gebeyim