_teachermom_
19 haftalığım daha hiç kilo almadım ama oğluşumun gelişimi gayet iyi 🥰 ben her kahvaltıda mutlaka kaşar peynir ve ceviz yiyorum haşlanmış yumurta yiyemediğim için omlet yapıyorum normal kahvaltımı yapıyorum süt içemiyorum o yüzden mutlaka yoğurt yiyorum her gün, 2 3 günde bir muz yiyorum, her gün en az 3 litre su içiyorum onun dışında aşırı dikkat ettiğimi söyleyemem canım ne isterse onu yiyorum 🤗🤗😂