Fatma91 Semanur27-K hayırlısı olsun canım rahat bi şekilde çektirirsin inşallah Allah gönlünüze göre versin inşallah
Ikizdeniz Ayfer2525 oluyor tabi canm ama zaten kisa sürüyor adet agrisi gibi kasiklarima agri girdi benimde baya fazlasiydi tabi ama dayandim
Ayfer2525 Ikizdeniz aynen öyle canm ben hastaneden çıkınca çok kötü oldum ya ayakta duramıyodum resmen bide çok korkarak girmiştim o an kendini rahat hissetmen ve kendini çok sıkmamak gerekiyo ama tabi ben o korkuyla nasıl rahat edebilirimki çok kastım ben kendimi ozaman geçti sonuçta acısını unutuyosun gidiyo
Ikizdeniz Ayfer2525 o kasma bende de cok var muayenelerde hep kasarım daha cok acı duyarim en iyisi rahat olmak ta onu da ben yapamiyorum.iste
Dygfrknsgt Semanur27-K ben anesteziyle yaptırmanızı öneririm ben öyle çektirdim. Korkutmak istemem ama arkadaşım anestezisiz çektirdi canımdan can çıktı dedi siz bilirsiniz yine tabi
Hilalpak1 Semanur27-K canım özelde yaptırıcaksan anestezi almana bile değmez gerçekten o kadar ağrılı bir işlem değil. Devlet hastanelerinde makinalardan dolayı biraz sancı oluyormuş sanırım. Hiiiiiiç korkma bak ben hamile bile kaldım arkasından 11 haftalığız şuanda çok şükür 🙏🏽
Canan123 Ben üniversitede çektirdim ve makineler çok kaliteli olmadığından aşırı ağrılı bi işlemdi, kısa sürüyo 5 dk falan. Ama özellerde araştırıp vilmem ne bişi teknolojisiyle falan diye reklam yapıyorlar onlar ağrısız oluyormuş.
Sidal Semanur27-K kesinlikle anestezili çektir bende öyle çektirdim uyandıgım da hiç birşry hissetmedim. 10 15 dk sürmüştü
Pembe-mavi Semanur27-K benim çok canım yanmıştı. Ama masadan kalkınca herşey bitti. O anlık sadece. Tabi kişiye göre değişir