Bilibon 35 haftamiz bitti karar veremiyoruz bizde en son kerem ediz mi olsa dedi yada sadece ediz sadece kerem mi kerem asil mi insallah karar verebiliriz dogmadan 🤪
raabiia Leyla54 biz Karan koyduk ortak kararla eşim daha çok istedi tabii 2. Nasip olursa onuda ben koyucam❤️😍
enise2017 Leyla54 vala oğlum olsa Yaman koyacaktım çevremden örnek vereyim rüzgar , Çınar ,Karahan ,mert Ali , Sarper, Kerem çok güzel isimler 🌸
enise2017 Leyla54 ilk kez duydum Ali anlam olarak çok güzel aynı zamanda dini açıdan da Ali ismi çok güzel bi isim 🌸
mmek_2014 İki oglum var isimleri Emir ve Kağan 💙 bunların dışında egemen kerem selim yaman Burak isimlerini beğeniyorum