Merhabalar
Bir konu hakkında yaşadıklarımdan yola. Çıkarak bilgi vermek istiyorum
İkili testi genelde bebekte kromozom bozukluğu var mı down sendromlu mu diye yaptırıyoruz yada yaptırmiyoruz ama ilk gebeliğimde doktorum ordaki bir değerden tansiyon takibi yapmamı istedi normalde tansiyonum 10 6 yi asla geçmez tansiyonlarimi sürekli takip etmeme rağmen 35 haftalık erken doğum yaptım gebelik zehirlenmesi gecirmisim şimdi tekrar hamileyim ve yine testteki değere göre bu riskimin ne kadar olduğu anlasilcak ve kan sulandirici ilaç kullanacağım .ikili test sadece bebekteki sıkıntılar için değil başka sorunlarının da habercisi olabileceği için yaptırılmasi taraftarıyim.sadece bilgi vermek istedim.