Kızlar bileğim çok ağrıyor parmaklarım şişti ödemden muhtemelen sinir sıkışması oldu yaşayanlar neler yaptılar 34haftalık olduk bu hafta ödem arttı iyice . Acısından baş parmağımı kullanamıyorum Zırt pırt hastaneye de gitmek istemiyorum sizler basıl hafiflettiniz bu acıyı