Ben 3. Ayima yeni girdim biraz karnim çıktı sanki acaba kilo mu? gaz mı? Dün annemle pazara gittik elim de sadece iki poşet vardı ve ağırlık çöktü birden karnıma biraz da baş ağrım vardı ama yemeği bu aralar fazla yiyemiyorum anlamiyorum bu şişkinlik ne ve bu ay da karın büyür mü?