isimsizbiranne Bdp evet hayatlarına hayranım üç sahabenin de ben de oğluma bera kızıma vera istiyordum 🤗🤗 iki isim koymayı düşünmüyorum çocuğa yükten başka bişey değil fikrimce
isimsizbiranne Busbushatun üç sahabe var bera isminde içünün de hayatlarını okumanızı tavsiye ederim harika bir isim zaten
isyo isimsizbiranne Bera ogluma koyacaktim ilk ismine uymadı ikinci olursa aklimda bence bera ama adem de güzel bi isim