Zxczxczxc bence tansiyonunuz düşük bile,Yüksek tansiyon baş agrısı yapar düşük tansiyon yaparmı bilmiyorum normali 12/8 olmalı ama sizin genel tansiyonunuz böyleyse herzaman ozaman normaldir.Ama yinede dr arayıp bilgi verin hamilelik sürecinde tansiyon önemlidir.