Cumaya sezeryan günü alıp daha fazla duramdı bizim oğlan.Kızlar bufün 12 de oplumu doğurdum hemde pamuk gibi spinal anestezi ile oldum allahım bu ne büyük rahatlık anlatamam herşeyi an ve an yaşadım çok rahattım bebeğimle ilk temasımız onu görmek öpmek mucize .32 den beri kanaldaydı oplum bugün 36+5 olmuştu dr yine muayne etti daha fazla tutamıycam yoksa evde doğurucaksın dedi ve yatış yapıldı belden iğenm yapıldı ama damar yolu çol daha acı verici şuan halen uyuşukluk var ama bebeğim küvözde şuan olsun ben onla ameliyathanede temas ettim ya o bile bana yetti ama size diyim spinalden korkmayın çok büyük rahatlık sorunuz olursa yanıtlarım çok heyecanlıyım yazamadım bile şuan