Ceylan08 bu neki diye korkutmaya gerek yok benimde ilk trimester döneminde oldu dediğiniz gibi otururken bile ağrırdı sağ veya sol tarafa iğne saplanır gibi. Hamilelikten öncede bel ağrısı nedir bilmezdim doktoruma sordum çok normal ama yorma kendini yinede dedi ve gerçekten ilk 3 aydan sonra düzeldi şimdi 7 aylığım yine hafiften başlıyor gibi dayanılmayacak derecede değil çok şükür. Aklına takılıyor ve dayanamaz boyuta geliyorsan doktoruna sor yinede ☺️