PnRTurK53 findikkurdum17 bende dün tatlı badem yağı ve bio oil aldım ama bende emin olamadım inşallah faydasını görenler yazar bizde öğreniriz ☺
Pasaannesi PnRTurK53 tatlı badem yağı tüylenme yapıyor diye biliyorum vücut için acı badem yağı öneriliyor
Fevkalbeser Badem yağı kullanmadım ama doktorum zeytinyağı ve Hindistan cevizi yağı kullanabilirsin krem yerine tercih senin dedi ☺ Bende Hindistan cevizi yağı kullanıyorum kurabiye gibi kokuyor 😍
Duyguynrky Fevkalbeser bir bebe yağı bir organik hindistan cevizi yağı sürüyorum 🙂 bebe yağıda çok güzel oluyor
findikkurdum17 Pasaannesi gerçekten mi 😯 İnternete az miktarda masaj yaparak kullanılırsa tüylenme olmaz diyordu
Fevkalbeser findikkurdum17 çatlağım olmadığı için bilemiyorum açıkcası ama yararı çok fazla onarım yapabilir ☺
KaderGlserinOk 2 ay oldu duş sonrası badem yağı kullanıyorum 26. Haftam çatlağım yok badem yağından mı bilmiyorum ilerleyen haftalarda olur mu onu da bilmiyorum şimdilik çatlağım yok ve göbeğimde bayağı var bakalım inş çatlak oluşmaz 🤦🏼♀️
Sinemolyaan Hindistan cevizi yağı öneririm 33 haftamdayım 1 tane çatlağım oluşmadı badem yağı da dedikleri gibi tüylenme yapıyor gerçekten de
Buketts Tatli badem yagi tüylenme yapar dediler bende Kantaron yagi kullaniyorum ama yinede 31.haftamdayim cok catlagim var doğumdan sonrasi icin etkili olur belki.s
Ysm33 Arkadaslar ne kullanirsaniz kullanin çatlıyor yine genetik ic karın darlığı ani fazla kilo alımı bu gibi nedenlerden ben herseyi kullandim 33 haftaya geldigimde yavas yavas çatlamaya basladi ve suan vücudum harita gibi kirmizi 😔