Aysenuuur Merhaba hanımlar bugün 12+3 olduk . Sabahları aç karnına prilam dr kulllanıyorum doktorumun tavsiyesiyle . Bugüne kadar çok iyiydim hiç yediğimi çıkartmadım ama bugün su içsem çıkartıyorum bu normal mi sizce ??
mrsbiyolog Aysenuuur 17. Haftama kadar ben öyleydim ama prilamı gece yatmadan önce 2 tane gündüzde zofer 1 tane vermişti doktorum bunlarla bile kusuyordum. 17. Haftamda birden kesildi
Aysenuuur mrsbiyolog hadi yaa bana sabah 1 tane aç karnına dedi çok iyi geliyordu bugün değişik yani . Canım senin adına geçmesine de çok sevindim 🙏inşallah bizimde geçer
mrsbiyolog Aysenuuur bana prilamı hiçbir zaman gündüz iç demedi doktorum hep gece 2 tane olarak verdi. prilam yetersizleşince ve su bile içemez duruma gelip serum almaya başlayınca zoferide gündüze ekledi. Çok zor bi dönem bende çok ağır yaşadım. Tez zamanda sizinde biter inşallah bulantılarınız
Cigdemidil Benimde 13+3 bulantılarım kusmam devam ediyor. Hiçbir şey yiyemiyorum. Gece yatmadan 2 tane prilam içiyorum. Bir de sabah aç karnına pulcet. Ne zaman geçecek diye bekliyorum 😞
Aysenuuur Cigdemidil ☹️☹️ Benim okadar kötü değil yani gece iyiyim en azından bende pek Birşey yiyemiyorum . Allahım yardım edicek inşallah 🙏🙏 inşallah düzelirsiniz en yakın zamanda 🙏🙏
Aysenuuur mrsbiyolog valla ne yapacağımı bilmiyorum. Benim akşam gece sıkıntım yok hiç bulanmıyor bile gündüz kötüyüm o yüzden sabah bi tane içiyorum . Afedersiniz şuan herşey çıktığı için tekrar içmek zorunda kaldım inşallah birşey olmaz ☹️
mrsbiyolog Aysenuuur doktorunuzla görüşün belki ilaç dozunuzu ya da ilacınızı değiştirebilir. Bildiğim kadarıyla sıkıntı yok ama prilamda prospektüsü okursanız geçmezse şöyle alın böyle alın diye yazıyordu ben ilk aldığımda okumuştum
mrsbiyolog Aysenuuur gece içmemizin nedeni gece mide bulantısı olması değil gündüz uyandığım zamanki bulantısını kesmek içindi bu arada onuda iletim🤗
Aysenuuur mrsbiyolog öylemiymiş 🙂 ya ben dedim gece içeyim diye ısrarla gündüz iç dedi bende bi bildiği vardır diye düşündüm üstelemedim 🤦🏻♀️
mrsbiyolog Sessiz-Limannn evet ücretli ilaç o içerisinde 10 tane var. 10 günde bir yeni kutu alıyordum.