Hayalim_s Mediha_ benim de geçen hafta kendiliğinden çıktı birden bire 38 haftalığız napicam bilmiyorum
Zeyneplena34 Mediha_ ben bekarken vardı canım. İlaç vs kullandım pek fayda etmedi arada yine çıktı. ilk doğumum normaldi. Şuan 2. Ye hamileyim inşallah buda normal olur. Yani ben normal dogum yaptım.
sntn Mediha_ benim gebelikten önce de vardı gebelikte iyice arttı geçenlerde hemşiremle görüştüm onu ihmal etme doktoruna söyle Doğumda ıkınmadan dolayı yırtılmaya daha fazla çatlamalara neden olabilir dedi
Mediha_ Hayalim_s geçmiş olsun bende de öyle şuan bende çok endişeliyim sezeryandan çok korkuyorum normal istiyordum bakalım
Mediha_ sntn Şimdi son zamanlarım 2 hafta kaldı doğuma Zeyneplena34 basur varken normal doğurabildiniz yani çok sevindim eğer öyleyse normal istiyorum çünkü birşey çıkmazsa bir de son zamanlarım 2 haftam kaldı.
Birfincankahve Mediha_ Benim kuzenimde de var 2 tane çocuğu var ve 2side normal doğumla doğdu bence de sıkıntı olmaz