menekseren Eren yıllardır çok beğendiğim bir isim oğlum olursa Eren koyacağım adını derdim ama Tuna da eşimin beğendiği bir isim ve o tamam Eren olsun deyince içime sinmiyor. Eren Tuna koyarsam da seslenirken zor olur diye düşünüyorum
E_A1121 menekseren oğlumun adı eren🌸insanlar adını taşırmış derler ya doğruluk payı var bence olgun ağır başlı hep uslu ve anlayışlı bir cocuk oldu çok şükür çok severek koymustum ismini
menekseren E_A1121 ya ne kadar güzel bir yorum çok teşekkür ederim zaten ankette de çok büyük bir fark çıkmıyor. Eren ismi bana da hep sakin, akıllı uslu bir erkek çocuğunu çağrıştırır 💕 umarım sizinki gibi bir oğlumuz olur bizim de 💙