Duygukocc -incivera Alp Bora çok ayrı 2 isim gibi söyleniyor bence hoş değil bu isme göre diğer isim daha iyi Alp Tekin de güzel bence eğer Alp istiyorsanız
Kalbimm55 -incivera direk baran koysanız Güzel bence İkisi de farklı isimler Bence Baran daha hoş siz bilirsiniz ikili isim olarak uygun gelmedi baban her ikiside
BegumIscanTunc -incivera bizimde erkek olursa iki isim aklımızda Uzay Alp yada Atlas bizde ilk başta sizin tercih ettiğiniz isimleri düşündük ama sesleniş olarak uyumsuz geliyor diye baştan bir daha masaya oturduk 😅 ama bizim daha cinsiyetimiz bile belli değil
-incivera Duygukocc Alptekin’le ve Alparslan gibi çok birleşsin istemiyorum aslında iki isim gibi durması taraftarıyım ama daha hiç karar veremedim en çok aklıma takılanlar bunlardı yeni fikirlere de açığım aslında