busraa5465 canım ben 35 deyim bende o aşşağıya özellikle baskılar 30 dan beri var kafası aşşağıda doğum pozisyonunda hiç bşr sorun yok onlar normal şeyler ama dün gece karnıma kramplar girmeye başladı şiddetli sancılar batmalar hemen hastahaneye gittik dayanamadım ağrısına panik olduk yalancı sancılar çıktı vücud kendini doğuma hazırlıyormuş olur dedi doktorum korkma dedi ama olduğunda yinede gel ne olur ne olmaz dedi alttan baktı karından baktı çatı muayenesi yaptı açıklığa baktı nst ye bağladı herşeyim normal çıktı sende de olursa bunlar korkma olabiliyormuş ama mutlaka doktora git yinede ne olur ne olmaz vajinadaki baskı ise normal kabul ediliyor 👍🏻🌸