Aslanannesiayse Sevgili Hamişler rüyama bile girdi bu mevsimde taze incir 😬 Ve araştırmalarım sonucunda internette Aşeriyorum.net diye Bi sayfa buldum eşime talimat verdim akşam getirecek inş🙂
egemommm Aslanannesiayse bende rüyamda siyah incir görmüştüm ama canım istemiyor sadece rüyamda gördüm, onu da şimdi bulmam imkansız 😀
firdevs__tozgun Aslanannesiayse aynı tadı olmuyo ben buldurdum 😂 sulu sulu hep sevmedim bi şokma aldım attım
pol34 Evimizin yanındaki ağaçta minik minik incirler var ama yenmiyormuş reçel yapılır anca dediler. Yenseydi toplar yollardım size
Nurcihn Bende yeşil erik aşeriyorum ama gelene kadar çözülür çürür diye almadım okadar para vermeye gerek duymadım yiyemedim hala canım istiyor 28+5 olduk
Aslanannesiayse Nurcihn ben karpuz aldırdım kilosu 10 liraymış 😬 150 gr incir de 20 TL diyor bebişler için değer bence 😉