Nevruz_beril06 merhaba kızlar ben 20+5 hamileyim ama hamile kaldığım ilk günden beri aklımda doğum var acaba doğuma giderken nasıl temizlenecem 🤭birde karnım büyüdükçe zorlanıyor sizler nasıl yaptınız yardımcı olur musunuz lütfen 🙏
_imra_1213 Nevruz_beril06 Selam canım , ben dönme makine kullanıyorum bakmadan temizliyorum öyle gezdiriyorum nerde tüy varsa alıyor kendisi 🤗 tavsiye ederim ben 35 haftalık oldum hicbisey görmüyorum 😃
Dilara1503 Nevruz_beril06 38 haftaya girdik 1 aydır ayna ile temizliyorum 😳 doğuma az kaldı nasipse ağda yaptıracam
Nuray23 Nevruz_beril06 ayy ben doguma degilde daha 28.haftamin icindeyim. Gecen doktora gittim biraz acele oldu kasiklarim agriyor diye gtmistim saskindim ve korku icindeydim yani. Gobekten ultrasonla bakti skinti gormedi ama bide uzunlugu olcuyum demesin mi ilk defa vajinal ultrason olmus oldum ve hazirlikli degildim hocam utaniyorum dedim pek bakmadi ama yine de bakti yani😂😂😂 bisey olmaz bisey olmaz dedi artik saldim bende napiyim utandim biraz ama. Insallah dogum zamani hazirlikli oluruz ne diyim😬
Sblglc Nevruz_beril06 ben surekli temiz tutmaya calisiyorum kendimi 28.haftadayim ne olur ne olmaz diye bir yerimde daha cikmaya calisirken aliyorum zor oluyo ama ayna flan idare ediyorum 😂 en guzeli o sekilde dus sac bas derken evde tam takim oturuyorum hem bir yere giderken hazirlanma derdi de olmuyo oglene kdar ev isi ogleden sonra kendi isim 😂😂😂
Nevruz_beril06 Nuray23 😁😅ben her gittiğimde temiz tutmaya çalışıyorum da tutabildiğim kadar artık Bi arkadaşım doğum sancısı gelince hemen duşa girip jiletle almış temiz gittim ya daha ne dedi mantıklı mı sizce jiletle almak😅deneyen var mı
Nuray23 Nevruz_beril06 ben venus jilet varya onunla aliyorum zaten. Rastgele yapsamda kesme korkusu olmadi icin aynayla baka baka yapmaya calisiyorum. Venus bende cogaltmadi. Aksine benim hormonlardanmidir nedir tuylerimde azalma var.😂 cok sukur ki. Ay iste o gun korkum vardi bisey oldu zannettim hemen kalktik gittik artik olan oldu😂 insallah bundan sonra bu sekilde olmam normalde hep temizlenirdim doktora gidicem diye. O gun biraz alelacele olunca🙈 neyse saglik olsun
Nevruz_beril06 Nuray23 aynen canım sağlık olsun da ama acaba doğumdan sonra kim giydiriyor ebeler mi yoksa hasta yakını mı 😁🤭
Ecesuben Hamileliğin başından beri hep ağdaya gittim. Şu an 36. Haftadayım ve çok az çıktı tüylerim. Ağda gerçekten azaltıyor. Haftaya da gidicem son olarak
BusrAlpay_34 Nevruz_beril06 jilet maalesef 😪 agda enfeksiyon yaptı bnde zaten kocaman oldu karnım göremiyorum da en pratik bu yöntem bence
Oglm_0212 Nevruz_beril06 bazen agdaya gittim bazen kendimi aldım. 39. Haftam agdaya bekleyemiyorum 36-37 den beri kendim jilet ile alıyorum ayda yardımı ile 😊