Merhaba öncelikle ben de sonunda doğumu gerçekleştirip minik yavruma kavuştum şu an 16 günlük olduk ben 40+0 da doğum yaptım son ana kadar normal doğumu bekledik ama hiçbir açılma sancı oluşmadı doğuma gittiğim gün bile doktorum muayene etti gerekirse bekleriz dedi ama hiçbir açılma yoktu bana sordu istersen suni sancı verebilirim ama bunun sonunda sezeryan olma ihtimali çok yüksek çünkü bebeğin kalp atışları düşük o sancıyla daha da düşüp riske atamayız onu dedi ikinci ihtimal de direk sezeryan ben de hiç gerek yok hemen sezeryan olalım hocam dedim gelseydi zaten bu zamana kadar gelirdi dedim . Bu arada ilk kez ameliyat oldum ve ilk doğumum. Spinal anestezi uyguladılar hiç korkulacak gibi bir durumu değil iğneyi normal bir iğne yapılması gibi hissettim . 15 saniye geçmedi yani hemen ayaklarımda ısınma hissettim sonra doktorum geldi o benimle konuşurken anestezi uzmanı konuştu sürekli serumlarımla İlgilenirken . Meğer o arada kesmeye başlamışlar beni 😂 Ama hiçbirini hissetmedim baskı hissedersin diyorlardı onları dahi hissetmedim sadece bebeği çıkartırken seni sallıyor gibi hissediyorsun oda böyle vücut uyuşuk olduğu için sanki çöp torbası gibi hissettim kendimi 😂😂 O arada zaten beni sarsmasıyla bebeği çıkartıyolardı anında onun sesini duydum sürekli ağladı ben onun sesini dinlerken onlar benim ameliyatımı tamamladılar doktorum tamam bitti dedi ve bitti gerçekten herkezde olduğu gibi sadece sezeryanın zorluğu O geceydi sonuçta uyuşukluk gidiyor ve bir kesik var karnında çok normal tabi ben de dedim ‘ herkes iki güne geçer diyor bu ağrı nasıl geçecek diye düşündüm 😜ama gerçekten Maksimum iki gün daha temkinli oluyorsun acın oluyor ama bebekle ilgilenmekten kendini düşünemiyorsun gerçekten orada iyileşıyorsun çünkü bebeğin sana ihtiyacı var herkese kolay doğumlar diliyorum sadece tavsiyem zorla normal doğum için uğraşmayın imkan varsa tabii ki de olsun ama olmuyorsa da doktorların bir bildiği oluyor gerçekten …