Aysenur-ozturk merhaba cnm. 16 ocakta transferim oldu benmde 5.gün embriyosu 2 tane.. Çarşamba günü değerim 300 çıktı, bugün 441. Artış %60 bile değil. Korkuyorum.. 4+5 gün oluyorum bende inşallah sağlıklıysa:((
Senin değerlerinin artışı nasıl olmuştu?