ErsiNuray Henuz erken ama arastrma yapyorum randevu alabilmek icin onerileriniz nelerdir kizlar memnun kaldnz riskli bi hamilelik gecrdim icin detaykiyi iyi biyerde yaptrmak istyorum icimi ferahlatacak iyi bi dr onerisi verrmisiniz
pitircikannesi1 Flzylm35 canim ben ikizlerim de sefa beye yatırmıştım detaylı ultrason. Simdi ki fiyatı ne kadar acaba
Miumiu momyss Ben de şubat sonuna ona randevu aldım kuzucum doktorum Yeşim hanıma yöneltti beni. Memnun kaldın mıı? Fiyatı biraz yüksek geldi bana ama araştırınca çok iyi bir doktor ve perinatologmuş.
Mrvtpz ErsiNuray bende burdaki yorumlara gore secip gttm keske gtmeseymisim cd veriyolar fln dediler esim videoya cekmek istedi icerdeyken cektirmediler cd veriyoruz dediler cdde sacma sapan 2-3 fotorf dsnda hicbisey yoktu ve doktor 40 yaşlarında bi bayandi aşırı ilgisizdi hic konuşmadı desem yeri var yani ynede siz bilirsiniz ama ben hic memnun kalmadm
momyss Miumiu beni de doktorum yönlendirmişti çok memnun kaldım her yerini gösteriyor ve anlatıyor çok tatlı bi kadın iletişimi de iyi biraz fiyat olarak yüksek ama bence detaylı ultrason önemli bir konu zaten tek seferlik bir şey
Miumiu momyss Çok sevindim kuzucum memnun kalmanıza, evet fiyatı biraz yüksek ama eşimle biz de aynı şeyi düşündük tek seferlik bir şey en iyisi olsun diye🙏🏻☺️