Merhaba kızlar biz 40+2 olduk bugün ve kontrolden geliyorum nstde sancım vardı doktorum sordu hissediyor musun diye bende hafif hissediyordum hafta sonu doğmazsa pazartesi sabahtan gel yatışını yapalım suni sancıyla başlatalım dedi şuana kadar hiç heycanlı değildim ve acayip heyecan bastı beni nasıl olucak diye tecrübelerinizi ve dualarınız alabilir miyim ☺😅🤲🏻🤲🏻😍 kavuşmaya az kaldıııııı 🤰🏼🙈🙈🙈🙈🙈