Kızlar merhabalar 🙃
ben eşimin işi nedeniyle ilçedeyim.
konya şehir hastanesinde Doğum yapan doktorundan memnun olanlar var mı? Şuna tam altı aylık hamileyim. Düzenli bir doktor bulmak istiyorum. Yardımcı olur musunuz kafam çok karışık 15 Temmuz hastanesindeki ebeler ilgisiz diyorlar 🙄