Yagmur_mom 17+4 haftalik hamileyim 3 gunden beri cok guzel bebisimi hissediyorum dans ediyo sanki😂😂benimle ayni olanlr vrmi
Seda5431 Yagmur_mom maşallahhh erken hissetmişsin canım benim ikinci gebeliğim 19 haftalığız 3-4 gündür hafif hafif hissetmeye başladık 🤷♀️🥰😁
Seda5431 Yagmur_mom sizin minnoş eşey hareketli heralde o haftada dışarıdan hissedilmesi imkansız canım ama hissetti diyorsanız doğrudur 🤷♀️
Yagmur_mom Hissettik canim cikolata yemistim elim karnimdaydi hareket etti esimde elini koyunca oda hissetti ama hergun hissetmiyorum