EsrSvm Kızlar Merhaba, Eşimde çok şükür bir problem çıkmadı.Ama biz takviye olarak ileri hareket için kullanmak istiyoruz.E vitamini (Evicap) ilacını eşleriniz kaç mg kullandı ? Tecrübelerinizi paylaşabilirseniz çok sevinirim.
Papatyam2017 EsrSvm onu bilmiyorum ama proxeed kullanmıştı benim eşim.yanina da keçi boynuzu pekmezi soğuk pres olarak geçiyor
Happybsrn EsrSvm biz kullanıyoruz şuan 2. Ayımız ama bu ay benim yumurtalar pert 😁😁 önümüzdeki ay aşılama olacam test yapılacak ya o zaman anlayacam işe yarıyor mu burdan da yazarım
EsrSvm Papatyam2017 Evet o vitamini de çok araştırdım canım.Sayıda ve harekette problem olmadığı için o kadar para vermek istemedik açıkcası.Keçiboynuzu çok kullandık eşimde.Bu ay sadece Çinko ve E vitaminine başlıycaz nasip olursa bakalım ❤️ Çok teşekkür ederim bilgi için 🙏
Esmer_ EsrSvm 3ay kullan dedi 😂 3ayı tamamlıyamadık biz malesef şuan 10+5haftalık hamileyim etkisi oldu sanırım
EsrSvm Esmer_ Yaa süper bir haber ❤️ Çok sevindim canım benim.Darısı ben ve benim gibi bekleyen herkesin başına inşaallah ☺️❤️