Mom26 Kızlar benim doktor bir sürü ilaç verdi isimleri decavit / zentius flash /magoist/Gynofernon sizdede çok DEĞİL mi
Purpura26 Mom26 Bende de decavit gyno ve devit 3 damla var. Rutin kullanılması gereken ilaçlar diye biliyorum
Mom26 Purpura26 gnyo kan ilacı nefes darlığı yaptı bende ama bırakmak istemem şimdi doktora danışmadan sizdede oldu mu
Asyaayaz1 Kaç haftalıksınız tahlillerinize göremi verdi ben sadece folik asit ve sağlık ocağın verdiği d 3 kullanıyorum🧐
Mom26 Asyaayaz1 16+4 haftalığım folik asit ilk üç ay sonra Efa mom ve nevwit kullandım onlar bitti bunlara geçtim
Asyaayaz1 Mom26 anladım cnm bende haftaya kontrole gidicem 14 olucam folik asitim bitiyor artık banada bişeyler verir belki o yüzden sordum🌸
Purpura26 Mom26 Bende ishal kusma mide bulantısı yaptı doktoruma söyledim dün başka ilaç önerdi onu alıcam. Sen de devam ederse söyle değiştirir canım. Herkes de farklı etkileri oluyor biraz ağır geliyor sanırım bünyeye