MKrasnic merhaba canım bende dün detaylı usg yaptırdım 21 haftalık olduk tam olarak ☺️ 8 Haziran doğum tarihimiz ,doktorum bayan ve çok ilgilendi herseyini gösterdi detaylı bir şekilde en ayrıntısına kadar, ben özele gittim 610 TL ücret ödedim ama hakkını verdi doktorumda ☺️ Pipisini bile gördük teyceler çok şükür rabbime hiçbir sıkıntısı yok oğluşumun 🧿 Çok güzel duygular Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏 Bu arada ben 5 . Ayıma giricem 1 hafta sonra, sadece 2 kilo aldım ama oğluşum 361 gr. boyu da 20 cm gayet güzel dedi doktorumuz …