Kızlar merhaba, 28 haftalık hamileyim. Geçen cumartesi şeker yüklemesi yaptırdım 50 gr bakıldı 179 cikti. Degerim yuksekmis sanirim 140 olmasi gerekiyomus en yuksek. Doktorum 100 grda bakilcak demisti ama ben dedim 50 grmi zor yaptim falan diyince veni dahiliye gonderdi. Dahiliyede sali gunu gittim surekli olcuyorum sekerimi ac tok. Diyetisyenede gittim diyet yapmam gerekiyormus.tam yapamasamda dikkat ettim yine tabi bugun yine gittim dahiliye 1 hafta daha ölc haftaya gel dedi. Sizce degerim cok yuksek mi benim gibi olan var mi hem korktum hemde endiseliyim yani benim gibi olan var mı? Yada olup sağlıcakla doğum yapan bilgilendirirseniz sevinirim🙏🙏