Meraba arkadaşlar burdan size bir konu hakkında bilgi vermek istedim ben eczanede çalışıyorum birçok insan eczane ürününün internette uygun olduğu için ordan aldığını duyuyor ve görüyorum cidden bakiyorum internette yarı fiyatının da altında satılıyor bazen hastalar gelip su ilaci aldım ama rengi bi tuhaf diyor bakıyoruz urun sahte çıkıyor bebek bakım şampuanları falan aldık çok uygundu ama bi tuhaf diyorlar bakıyoruz oda sahte burdan sizden ricam sağlığınızi riske atmayın evet internet daha uygun ama yapmayın tanıdığınız bildiğiniz eczanenin resmi internette satışı varsa ordan alın ama yoksa internetten almayın amacım sizi bilgilendirmek anlayışınız için tesekkurler